BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Tuesday, March 8, 2011

tak tahu nak entry apa...

hahaha...itu aje aku tahu nak tulis...smentara tu, ri tu pergi gym uitm perlis...dengan nai, haidar, intan...hehe...berjalan pun dalam hujan...ikutkan hati memang malas doe nak pergi tapi mengenangkan nai yang nak jugak pergi...kena la jugak..haidar pun terpaksa ikut..haha...

adess..pastu balik nai paling teruk effect dia..hehehe....memang teruk..naik tangga pun dah macam penguin...hehehe..pergi kelas, dia yang paling lambat...haha..lawak doe...hehe...ok...dah tak tahu nak tulis apa...by the way, AL-FATIHAH untuk arwak atuk Acap....meninggal dunia pada 8.3.2011...masa zohor...waktu tepat tak tahu tapi masa arwah atuk dia meninggal, dia kat kl...dengan kakak dia yang kena amik test...huhu...dah berapa hari dia tak masuk kelas...risau pulak dengan study dia..dah la ada kuiz tak amik...huhu...test ni pun xtau dia amik ke tak..

oklah takat tu jer kot..

p/s: haidar jeles aku men blog time lab 159..haha..jangan jeles...

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails