BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Monday, March 14, 2011

perlu ke.....

Perlu ke nak str8 sangat? Perlu ke nak tegur tu macam nak telan orang? Perlu ke? Apala..Kalau nak tegur orang pun ada caranya. Tak perlu nak tinggikan suara tu, tak perlu nak membebel macam mak nenek. Just cakap str8 to the point sudahla. Tak payah nak kecoh kecoh. Apakes? Perlu ke? Geram! Sudah tuh, siap target2 orang mana yang dia nak tembak. Sabojolah orang kena tu ek. Sabo bebanyak ek Acap. Haha..Sabo ek abe ku...wkakaakakk. Ada ke patut macam tu? Perlu ke berperangai sebegitu rupa? Tolong la baik. Bukannya kami ni penjenayah kelas pertama pun, nak str8 gila gila. Kami pun ada hati dengan perasaan jugak.
Apa jenis orang daaa....Cakap la nak buat macam mana. Tak payah nak kecoh kecoh. Kami boleh buat. Tapi tak payah nak perli perli. Memang membosankan.

ARRRGGGHHHHH....!!!

giler bosan kelas sem 2...part 2....nak balik lecturer sem 1....part 1..!!!

Bila aku tanya budak kos lain pun sume cakap lecturer sem ni tak best..hahaha....

p/s: dah ok sikit....hari ni ok sikit mood...agak la.. :D

2 comments:

nadiahzin said...

EMO aiman? :O

mUhMmAd AiMaN said...

hahaha...perlu kot..agak berbekas dihati..hqahha

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails