BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Tuesday, December 27, 2011

sori menyusahkan semua..

Assalamualaikum semua. Hehe. Jumpa lagi di blog aku nih. Hari ni rasa sedih sgt, rasa macam menyusahkan semua org ja. Better aku leave kalo rasa menyusahkan semua org tapi aku xsggp nk leave. Xsaggp....

Sudah tu aku xsihat skrg...hari ni baru balik jumpa pakar. 6.1.2012 p balik hospital untuk colonoscopy. lepas tu esok kena pergi balik untuk jumpa pakar dermatologi pulak. Haih! penat tapi aku redha ja. dah ditakdirkan begitu. tapi entahla..skrg dah xlalu nk makan. makan sikit jer dah kenyang. 2kali suap dah kenyang, samalah dengan air. 2kali sedut dah terasa mcm berkilo2 air aku minum, sudah tuh kalau lebih sikit, aku mesti muntah balik. penatlah kalo mcm tu hari2.

berat badan skrg pun dah susut banyak (dari pemerhatian org la...) sampaikan byk org xkenal aku. bila dekat baru diaorg perasan. sebab aku lain sggh kata diaorg la. mak sampai syak aku amik ubat kuruskan badan. minx maap la ye, badan pun dah kurus(sblom sakit) pun xkan la nak amik ubat kurus lagi. 
nak kurus tara mana lagi. baik xyah ada badan...memang kurus...so, harap2 colonoscopy nanti xdak la yg teruk2 sampai nk kena bedah apa2 ka..so doa ajela..tpi paling xthn masa jumpa pakar tadilah, habisnya dikorek2 bontot aku..sakit tau x...haha..tpi jgn salah fhm ye, untuk medical check up ye...

Monday, December 5, 2011

Indon, sakit...

Salam semua.. lama xjumpa hehe..

Almaklumla, p Indonesia kan. Kembangnya hati..haha tapi okla dok sana. Tapi aku teruk jugak la kat sana. Yelah, mana taknya, tak biasa dengan makanannya. Sudah tu was2 pulak tu. Makan saja pun dah berpuluh2 ribu. Mahal nak mampus. Haha. Padahal kalau convert kat duit Malaysia, lebih kurang jer. Tapi agak terseksa dok sana sebab tak sihat jer dok sana. Tak tahulah sebab cuaca atau apa tapi aku kerja sakit jer dok sana. Sudah tu, makan pun tak lalu. Makan sikit jer. 

Ditambah pulak dengan kaki dengan tangan yang tak sakit alergi. Haishh...susah tul aku nak buat kerja kat sana. Tak selesa langsung. Sudah tu banyak menyusahkan org. Kesian org lain. Sah2 geli tengok kaki aku, agaknya nak makan pun geli kot. 

Tapi aku fhm, so aku sorok2kan la tangan dengan kaki ni. Hehe. Ok, dah kot. Mlas nak cerita sangat pasal Indondesia. Aku risau keadaan aku yang tak lalu makan nasi ni sama kes dengan abang Zul. Lepas balik jer dari luar negara, dia dah tak boleh makan nasi. Jangan la aku mcm tu, walaupun simptom mcm ada tpi jgn la ada. 

Sudah tu kat rumah sewa sakit jer memanjang. Sudah2 la tu. Penat aku. Sampai ada housemate cakap "ah, budak tu nk tarik perhatian larh tu", padahal sikit pun tak ada dlm hati. Dah sakit nak buat mcm mana. Aku pun tak fhm la dia tu. Macam nk cari gaduh dengan aku pun ada gak. Macam  nak...haishhh..entahla...kejap ok, kejap xok. 

ah biarlah. Janji aku tau apa yang jadi kat aku. 

p/s: bila la boleh ok sgt2 dgn dia...hurmm....

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails