BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Friday, March 11, 2011

kerinduan...

sadis...sadis dengan diri sendiri....menyayangi orang yang tidak sayangkan aku...bodohnya... :) still tersenyum nih...nampak tak? aku still tersenyum....sangat tersenyum... :)

Aku dah tak tahu apa yang tak kena dengan diri aku tapi gila ah. Memang tengah rindukan seseorang. Orangnya? Tak payah lah tahu. Biar aku simpan segalanya. Kerana itu kenangan silamku. Tak mahu bongkar lagi. Cukuplah sekadar hanya diri aku saja mengenangkannya. Tidak perlu orang lain tahu. Aku tidak mahu berkongsi dengan sesiapa. Biarlah aku pendam seorang diri. Biarkan aku yang telan. Biar aku seorang yang rasa pahitnya. Biarkan aku pendam. Biarkan...

Aku dah tak tahu nak buat apa. Asyik sangat terkenangkan dia. Selalu tapi aku sedar siapa aku. Tak mungkin aku yang jadi pilihan dan tak akan terjadi. Tak akan terjadi....

Hurm...apa aku perlu buat? Aku dah cuba buang perasaan itu, tapi masih lagi membelenggu diri aku. Perlu ke buang terus hati? Doktor mana boleh buangkan perasaan itu? Tolong sarankan. Kerna diri ini sangat memerlukannya. Sangat memerlukannya...

Aku dah tak tahu apa yang tak kena dengan diri aku ni sejak kebelakangan ni. Dah tak macam manusia yang normal. Pelik semacam. Sudahlah perasaan dulu tuh dah muncul balik. Aku tak mau! Aku tak mau! Cukuplah dengan memori silam itu! Aku dah tak mau! Tolong pergi! Jauh! Jauh sangat! Tolonglah...please....

Tapi aku dah tak tau nak buat macam mana. Aku sangat sayangkan dia. Sangat sayangkan dia. Setiap masa aku terfikirkan dia. Setiap masa...Perlu ke ingat sentiasa? Perlu ke? Tolong buang perasaan ini!

TOLONGLAH PERGI! TOLONG....

Aku dah tak punya siapa sekarang. Aku keseorangan. Aku memang keseorangan. Sangat keseorangan. Aku takut aku tak mampu bendung perasaan ini. Aku takut hilang pertimbangan. Aku takut. Dulu lain, sekarang lain...Aku tak mampu...Aku sangat sayangkan hang...sangat...

Tapi apa aku boleh buat. Sememangnya aku tak sesuai dan memang tiada jodoh antara kita. Hanya Tuhan yang mampu mengubah segalanya. Dan aku tau, hang memang tak ada rasa langsung terhadap aku. Aku sedar tapi aku buat tak kisah. Sebab aku cuba untuk lupakan benda itu, rasa itu, kisah itu, memori itu, masa silam itu.

Kalaupun kita tiada apa apa, aku harap sangat sangat hang sentiasa bersama aku bila aku memerlukannya.
Aku harap sangat.....

Aku sedar siapa diri aku. Maafkan atas segala kesalahan aku. Kadang kadang aku buat hang tak selesa, aku faham :) aku masih tersenyum...

Tak ada apa yang perlu digusarkan. Aku akan simpan perasaan ini. Aku akan simpan sampai mati. Ya! Aku sangat degil dalam hal ni. Aku tidak akan sesekali cerita pada sesiapa perasaan ini. Walaupun seseorang itu sangat rapat dengan aku. Tidak akan sesekali. Sebab ini rahsia hidup aku yang paling penting. Paling penting! Aku tak akan bocorkan rasa ini. Tidak sesekali. Amat penting untuk aku rahsiakan benda ini. Tiada sesiapa akan tahu. Akan aku bawa sampai kemati. MUKTAMAD! *sebarang surat menyurat tidak akan dilayan, termasuk surat layang...

Aku tak tau dah nak buat macam mana dengan perasaan aku nih. Aku dah pening. Nak berterus terang? GILA! AKU MEMANG DAH GILA KALAU AKU BUAT MACAM TUH....

Hanya melalui ini sahaja aku dapat meluahkan perasaan even aku tau, ramai yang tertanya tanya apa yang berlaku. Abaikan saja. Aku cuma dah tak tahan nak simpan. Melalui blog ini saja aku dapat luahkannya. Ya! Melalui blog ini. Ini rasaku terhadapmu. Aku tak mampu nak buat apa lagi. Aku takut meletup benda ni. Kalau meletup perasaan ni, aku tau apa akibatnya. Aku tau, jadi aku akan simpan perasaan ni sampai aku MATI..! Jadi jangan harap aku akan cerita kat sesiapa pun. Jangan harap!

Tapi aku kena mengaku jugak, aku memang sayangkan awak. Sangat sayangkan awak. Tapi aku tak mampu, aku tak mampu. Sesungguhnya aku tak mampu. Memang tak mampu. Aku hanya insan biasa. Aku tak mampu nak ubah apa apa. Termasuk persepsi orang terhadap aku.

Tapi aku sayangkan awak. Aku dah sangat sayangkan awak. Sampaikan setiap masa aku sebut nama awak. Setiap masa. Inilah entry pertama aku terhadap perasaan aku. Sebab? Sebab aku dah tak mampu bendung lagi rasa ini. Sini saja aku mampu luahkan. Sungguh! Aku sangat sayangkan awak! Sangat cintakan awak! Aku nak hidup dengan awak! Nak sangat sangat! Tapi tak mampu! Sesungguhnya tak mampu!

SAYA SAYANGKAN AWAK..!!!

SAYA STILL TERSENYUM PASAL AWAK.... :)

You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up
in the sky tell me I'm in love

When I kiss your lips
I feel the rolling thunde to my fingertips
And all the while my head is in despair
Deep within I'm in love.

You're my everything
And nothing really matters
but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning
with those deep brown eyes.

You're my everything
Forever and the day I need you
close to me
You're my everything
you'll never have to worry
Never fear for I am near.

Oh, my everything
I live upon the land
and see the sky above
I swing within her oceans
sweet and warm
There's no storm, my love.

Chorus
When I hold you tight there's nothing That can harm you In the lonely night
I'll come to you
And keep you safe and warm
It's so strong, my love


DISAAT AKU MENCINTAIMU
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

BANTULAH AKU....lupakan benda nih....

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails