BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Monday, March 21, 2011

HAIDAR...!!!

Perlu ke Haidar??~~!!! Perlu ke nak cerita pasal pergi gua kelam tuh???!!! Waaaaaaaaaaa....!! Sampai hati korang buat aku merana tahap gaban...!!!Perlu ke nak cerita pasal korang pergi Gua Kelam dalam blog..!! Merana aku tau tak??!!! Korang time aku xleh nak pergilah, time tu korang nak pergi. Dah lah tak pernah pergi Gua Kelam dengan korang sume!! Mandi mandi pulak tuh....Tak sukanya aku..!! Waaaa!!! Sayangilah diri sendiri...Huahahaha...

T_T

Dahlah aku sem ni nak g jalan jalan jer dengan korang...! Taknak pergi dengan orang lain..! Dengan korang jer! Dahlah aku hidup tak lama dah... :)

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails