BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Wednesday, June 2, 2010

dEmAm!

Salam...hai semua...lama xupdate blog(baru 2hari) hahaha...

jangan tanya kenapa xbukak blog 2 hari...demam lorh...hehehe...skrg dah rs lebih baik ckit...dah boleh bukk blog ni kira bolehlah tu..hahhah...

aq bangun pagi..terasa pelik...batuk dan mula wujud...batuk kering..rsanya..
aq bukan doktor, so bantai jer...hahaah..lepas tu abh suruh g hantar barang ke kem, aq pun pergilah..balik2 tu nak tido saja...ok lagi ms tu...xdemam sgt...suam2 cam tu la...
tpi tanda2 dah ada...

alah kejap jer kot, aq fikir...

tapi tidak...aq kerja dok berselimut ja...selalunya, pukul 12 org dah xberselimut dah,
melainkan demam....berselimut, lepas tu nak bangkit buat apa pun dah xlarat...
mak balik dari sek..lepas tu dia tgk aq len mcm...
MULUT DOK SENYAP(XSEPERTI BIASA POT PET POT PET) hahahah....

dalam pukul 3 stengh, pergi ambil ubat...heheh....pastu aq pun ada pagi time2 demam cam ni...mengidam mcm2...ahaha

CHICKEN CHOP!!! hahah..not chopstik k..heheh

pastu balik umah tok...sekarang demam aq dah kurang sikit..

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails