BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Monday, December 5, 2011

Indon, sakit...

Salam semua.. lama xjumpa hehe..

Almaklumla, p Indonesia kan. Kembangnya hati..haha tapi okla dok sana. Tapi aku teruk jugak la kat sana. Yelah, mana taknya, tak biasa dengan makanannya. Sudah tu was2 pulak tu. Makan saja pun dah berpuluh2 ribu. Mahal nak mampus. Haha. Padahal kalau convert kat duit Malaysia, lebih kurang jer. Tapi agak terseksa dok sana sebab tak sihat jer dok sana. Tak tahulah sebab cuaca atau apa tapi aku kerja sakit jer dok sana. Sudah tu, makan pun tak lalu. Makan sikit jer. 

Ditambah pulak dengan kaki dengan tangan yang tak sakit alergi. Haishh...susah tul aku nak buat kerja kat sana. Tak selesa langsung. Sudah tu banyak menyusahkan org. Kesian org lain. Sah2 geli tengok kaki aku, agaknya nak makan pun geli kot. 

Tapi aku fhm, so aku sorok2kan la tangan dengan kaki ni. Hehe. Ok, dah kot. Mlas nak cerita sangat pasal Indondesia. Aku risau keadaan aku yang tak lalu makan nasi ni sama kes dengan abang Zul. Lepas balik jer dari luar negara, dia dah tak boleh makan nasi. Jangan la aku mcm tu, walaupun simptom mcm ada tpi jgn la ada. 

Sudah tu kat rumah sewa sakit jer memanjang. Sudah2 la tu. Penat aku. Sampai ada housemate cakap "ah, budak tu nk tarik perhatian larh tu", padahal sikit pun tak ada dlm hati. Dah sakit nak buat mcm mana. Aku pun tak fhm la dia tu. Macam nk cari gaduh dengan aku pun ada gak. Macam  nak...haishhh..entahla...kejap ok, kejap xok. 

ah biarlah. Janji aku tau apa yang jadi kat aku. 

p/s: bila la boleh ok sgt2 dgn dia...hurmm....

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails