BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Saturday, September 24, 2011

hak

Salam...hai semua.. agak sedih la hari ni bila memikirkan sesuatu.
hehe..(cuba ceriakan diri sendiri).

entahlah, aku just tiba-tiba terifikirkan benda ni. kalau benda tu terjadi, aku tak tahu apa yang akan terjadi dengan diri aku. Maybe hilang semangat, hilang fokus, dan jugak hilang apa lagi yg boleh hilanglah.

aku takut sebenanrnya. takut hilang benda tu. takut sangat2. aku sendiri pun tak tahu kenapa ku takut sgt tpi aku sgt2 takut...

aku tahu benda tu bukan hak aku. aku tahu! dan aku jugak tahu, benda tu takkan jadi hak aku! dan maybe xkan pernah jadi hak aku! aku just boleh pegang, rasa, dan hayati tapi benda tu xkan jadi hak aku. aku tau benda tu hak orang lain tapi aku kalau boleh nak benda tu jadi hak aku. aku sayang benda tu. sayang sangat2. benda tu sukar untuk aku cari ganti. sukar sangat. benda tu hanya satu ja dlm dunia, itu pun bukan hak aku. aku dah pening kepala dengan tangisan aku lagi yang dah buat aku tak nampak skrin laptop.

tulisan pun aku tak tahu sama ada betul atau tidak. aku terus menulis ja. tak tahu apa yang aku tulis tapi itu yang berada dalam hati aku sekarang. aku tak kira! aku nak tulis ja apa yang aku fikir.

dan bila aku tengok something yang buat aku fikir, benda tu bukan hak aku, aku sakit hati. sakit sangat. tapi aku kena redha, aku redha, kena tabah, kena sabar dan kena terima ketentuan yang benda tu bukan hak aku. sesungguhnya benda tu bukan hak aku. lupakan benda tu.

BENDA TU BUKAN HAK AKU..!!!

aku tak ada kuasa terhadap benda tu. kalau pun aku sayang yang sangat mendalam, benda tu tetap bukan hak aku.

tapi aku sayang sangat dengan benda tu. aku sayang sangat. tolonglah aku. tolong...aku dah tak nampak skrin. kabur ja pandangan aku..

air mata tolong berhenti. aku tak tak sanggup. tolong lah. aku tak nak apa2 perasaan antara benda tu. tolong. aku sakit! hati aku sakit bila memikirkan benda tu! tolonglah berhenti! aku dah hilang benda tu dari dulu. ! dah cukup lama ku hilang benda tu! cukup lama!

sejak aku sayang benda tu, aku dah hilang benda tu! dah lama aku hilang! tapi aku still nak rapat dengan benda tu walaupun benda tu mcm nak jauhkan dari aku. aku dah tak tahu apa yang aku fikirkan skrg..tapi tolonglah berhenti dengan rasa terhadap benda tu. aku dah tak tahan dnegan benda tu!

TAPI AKU XNAK HILANG BENDA TU! AKU XNAK BENDA TU HILANG! XNAK! XNAK! XNAK!

aku tak nak......tapi aku sayangkan benda tu.

aku sayang benda tu sangat. tak seperti aku sayang benda lain sebelum benda yang ini. yang ni? aku sayang lebih sangat2. sebab? jangan tanya. kalau benda tu aku sayang akan benda tu, aku tahu benda tu akan pergi jauh dari aku. jauh sangat.

aku dah sakit bahagian otak! sakit sangat bila memikirkan benda tu! sakit sebab aku tahu, benda tu xkan jadi hak aku. xkan jadi hak aku! aku tahu!

TAPI AKU NAK BENDA TU JADI HAK AKU! HAK AKU SORANG JA!!!!!!!!!!!! ARGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T.T

apa yang aku impikan, xkan terjadi..hanya jadi impian benda tu dan anganan kosong. titik!

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails