BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Monday, April 11, 2011

handset

hehe..mak call hari isnin kalau tak silap. aku baru bangun tido. dengan mengantuknya aq pun jawabla telefon.haha pastu dia tny pasal handset...bunyi mcm ni la lebih kurang..:

mak: hang nak handset baru dak?


aku: of coz ler...!! sapa xnak mak oi...hehe


mak: kalau nak, bagi pointer 3 ke atas..


aku: =.=" adess....mati aq...


haha...gila ah..nak kena bagi 3 ke atas...sudah la subjek sem ni susah2..dengan calculus lagi, 159 lagi, 138 lagi..penink dengan benda alah ni..


pastu semalm aq tny mak kenapa tetiba tny pasal handset. pastu dia pun jawab.


mesej mak: mak ada dengar cerita pasal anak2 kawan mak yang dpt 3 ke atas. mak tak paksa hang dapat 3 ke atas. kalau boleh la..


(faham sangat nak anak dia dpt 3 ke atas. at least dia boleh berbangga). aku tau sapa yang dia maksudkan tu. kenal sangat orang tu. haha. tapi aq sedar yang mak kadang kadang nak jugak berbangga dengan anak dia. tak dapat dekan dapat 3 ke atas pun jadilah. aq sedar benda tu tanggungjawab buat aku. dan Insyallah, akan berusaha.


mesej aku: Inshallah, eman akan berusaha. dibantu dengan doa2 mak. before test atau kuiz kan eman mesej mak mintak restu. eman faham kehendak mak. mak doakan eman berjaya.


Inshallah mak...eman akan buat mak bangga dengan eman. Buat mak bangga punya anak macam eman. Inshallah mak...Inshallah... T_T

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails