BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

NaK cArI ApA?

Sunday, October 30, 2011

Cuti Sem...KL, Indon

Salam semua..hehe

Aku tengah seronok nih. Hehe. Almaklum lah, tengah cuti sem. Hak3..!

Tapi cuti sem kali ni, tak membosankan sangat. At least, ada kerja jugak yg nk dibuat. Hehe..Tolong mak key in data dalam I-Nilam. Hehe. Dapat la sikit upahnya walaupau tak banyak. Cukuplah tu.

Dan harap2 lepas raya haji, dapat la aq p Kl. Terngin nk p nihhhh....Haha. Kalo pergi sah2 la dengan Kamal. Dengan sapa lagi aku nak pergikan. Dia dari cuti sem lepas lagi nk pergi tapi dia ckp kalo aq xp, dia pun xpi. Aku tak tau apa masalah kalo p KL sorang diri. Aku pun pernah ja p KL sorg diri, ok ja. Maybe sebab dia xdak sapa2 kot kat sana. 

Aku lain lah. Merata ceruk ada. Haha. Boleh aja nk menumpang pun. Tapi xkisahlah yang tu, harap2 aku dpt p KL. boleh kami p melancong. Diaorg yang rancang nk p PD tapi xtau la jadi ka tak. Aku pun sebenarnya tak fhm sgt fungsi p KL tuh. Nk p jlan2 atau nk p mandi manda. Tak fhm wehhh..!! tolong fahamkan. Hehe. 

Btw, p jln2 sekitar KL pun aku tak kisah. Janji dok KL ja. Dah lega hati aq. Sebab boleh p jln2...haha.. Merata aq boleh ppppp...heheh!!!!

Syuke!!!!! HAHAHA...ok dah cukup2 gelak. Satg org kata gila lak, dok gelak pagi2 kul 3.30 pagi nih. Sorang2 lak tuh. hahaha..OKLAH, takat tu ja kot. 

Bukan ada benda sangat pun cerita. Selain aku rindu dia ja. haha. Tapi cerita tu boleh memuntahkan anda semua sebab dah berapa entry pasai dia saja, so benti la untuk seketika. Aku pun tau gak segan. HAHA. 

Oklah, bye, Salam...! XD

EH, KEJAP2...!!

Nanti aku akan p Indon! SUkanya..Dapat  la p jalan2. P pulak time first week study atau bukk sem nanti. HAHA..! 

Double keriangan.!

Ok, Bye Salam!

0 comments:

KaTa HaTi GuA..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails